Vyhledávání


Kontakt

Magický svět kouzel, Saara R. a Sophie R.

E-mail: magickysvetkouzel@seznam.cz. SaaraR@seznam.cz. SophieR@email.cz

Čarodějky/čarodějové(mágové)

15.06.2014 18:11

Čarodějky jsou osoby se schopnostmi kouzlit, ovládat živly a podobně. Jsou různé druhy čarodějek. Živelné: Dokážou bravůrně ovládat živly. Kouzelné: jejich hlavní schopností je vymýšlet kouzla. Duševní: Dokáží se vcítit do těla jiné osoby a ovládat ji. Záhrobní: Mluví s mrtvými lidmi a dokáže je probudit k životu. Živelné čarodějky se rozlišují také podle toho, jaký mají živel. Každoročně se mezi čarodějkami a mágy odehrávají turnaje. Čarodějky a ostatní jsou naučení poslouchat rozkazy rady, která jim může kdykoliv vzít jejich schopnosti. Já osobně jsem se zřekla rady a jsem zapovězená. Nemůžou mi vzít schopnosti, ale taky mě nemůžou chránit. Ale dost o mě. Když budete chtít vědět napište na náš e-mail. 

                                                                                                                                                                        Saara